Servicenormen

Home > Actueel > Servicenormen

Gemeente Giessenlanden heeft servicenormen opgesteld. Hiermee willen we inwoners een bepaald serviceniveau bieden en beloven.

De komende periode doen we ons uiterste best deze ‘beloftes’ waar te maken. Lukt ons dit niet, dan horen we dit graag van u. Zeker de eerste periode hebben we uw feedback nodig om onze dienstverlening aan te scherpen of bij te stellen. Uiteindelijk groeien we dan samen toe naar een klantgerichte dienstverlening, waarbij we zeggen wat we doen en doen wat we zeggen.

1)Wij beantwoorden uw brief en/of e-mail binnen 2 weken, tenzij er een andere wettelijke. 2)Wanneer een antwoord langer op zich laat. 3)Producten en diensten die met DigiD zijn. 4)U kunt een terugbelnotitie laten maken als u. 5)Uw melding (telefonisch of digitaal) bij het meldpunt openbare ruimte lossen we binnen 2 werkdagen op. Zo niet, dan ontvangt u binnen deze termijn bericht over de wijze van afhandeling. 6)Een bezoek aan het klantcontactcentrum is op afspraak. U kunt binnen 5 werkdagen terecht en wordt op het afgesproken tijdstip direct geholpen